Huidverbeteringsinstituut 
Channah

Algemene voorwaarden

Afspraken

Aanwezigheid

Gelieve niet eerder dan 5 minuten vóór de afgesproken tijd aanwezig zijn in de salon. Huidverbeteringsinstituut Channah werkt uitsluitend op afspraak.


Afspraakbevestiging en afspraakherinnering

Wanneer de afspraak via het online reserveringssysteem is gemaakt, wordt er altijd een bevestigingsmail gestuurd binnen een paar minuten na het maken van de afspraak. 72 uur (3 dagen) voor de afspraak wordt er nog een herinneringsmail verstuurd. Onderaan de mail staat altijd de optie "afspraak verplaatsen" en "afspraak annuleren".


Verplaatsen

De afspraak kan tot maximaal 24 uur van tevoren kosteloos worden verplaatst. Gebeurt dit niet, wordt 50% van de behandeling in rekening gebracht.


Annuleren

De afspraak kan tot maximaal 48 uur van tevoren kosteloos worden geannuleerd. Gebeurd dit niet, dan wordt 50% van de behandeling in rekening gebracht als annuleringskosten.


Te laat komen

Bij te laat komen opdagen wordt de behandeling ingekort waar mogelijk. Wanneer dit niet kan of de klant meer dan 10 minuten te laat is, wordt de afspraak geannuleerd en 50% van de behandeling in rekening gebracht.


No-show

Wanneer de klant niet komt opdagen bij de afspraak, wordt 50% van de behandeling in rekening gebracht. Indien er (aantoonbaar) sprake is van overmacht, wordt dit gezien als uitzondering op deze regel.


In rekening brengen 

De rekening voor het niet tijdig annuleren/niet komen opdagen bij de afspraak dient binnen 5 dagen te worden betaald. De klant ontvangt deze rekening per mail of WhatsApp. Vanaf het moment dat het gehele bedrag is bijgeschreven op de vermelde bankrekening, is het weer mogelijk een nieuwe afspraak te maken.


Betaling van de behandeling

Betaling van de behandeling dient ter plekke worden voldaan door middel van een contante betaling of pin transactie. Geaccepteerde betaalmethodes zijn: American Express, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB, UnionPay, Discover, Diners Club, V Pay, Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay, Contactloos, Chip en PIN. Huidverbeteringsinstituut Channah vermeldt alle prijzen van behandelingen en producten zichtbaar op de website. De prijzen zijn in euro en inclusief BTW.


Vergoeding voor acne

Vergoeding door de zorgverzekeraar voor acne behandelingen is mogelijk, mits dit enkel gaat om het gelaat en de onzuiverheden (puistjes & mee-eters) dusdanig veel voorkomen dat de behandelaar dit vaststelt als acne. De klant is zelf verantwoordelijk voor de maximale vergoeding, het declareren van de factuur en bijhouden van de verbruikte zorg . Huidverbeteringsinstituut Channah is aangesloten bij De Huidprofessional en in bezit van een AGB-code.


Persoonlijke gegevens en privacy

Enkele persoonlijke gegevens zijn noodzakelijk voor het aanmaken van een nieuwe klant in het klantenbestand, zoals voor- en achternaam, adres, e-mail en telefoonnummer. Deze gegevens zijn privé en worden niet openbaar gemaakt en/of verkocht aan derden. Resultaatfoto's worden nooit zonder toestemming gedeeld op social media platforms of op de website.


Geheimhoudingsplicht

Huidverbeteringsinstituut Channah is verplicht tot geheimhouding van vertrouwelijke informatie die de klant deelt.


Aansprakelijkheid

Huidverbeteringsinstituut Channah is niet aansprakelijk voor schade die is ontstaan door verstrekking van onjuiste en/of onvolledige informatie die de klant heeft gegeven. Enkele voorbeelden daarvan zijn; allergieën, recente huidbehandelingen, lichamelijke ziektes en/of aandoeningen, medische behandelingen, zwangerschap, medicijngebruik. Tevens is het verplicht om een akkoordverklaring te ondertekenen vóór het starten van een micro-needling behandeling of kuur.


Beschadiging en diefstal

Wanneer er schade wordt aangericht aan meubilair, apparatuur of producten kan er altijd een schadevergoeding worden opgelegd aan de klant. Huidverbeteringsinstituut Channah meldt diefstal te allen tijden aan de politie.


Geschillencommissie en klachtenfunctionaris

Wanneer er sprake is van een klacht, dient dit altijd zo spoedig mogelijk gemeld te worden bij de behandelaar. De klacht wordt in behandeling genomen en er zal een passende oplossing komen indien mogelijk. Huidverbeteringsinstituut Channah is aangesloten bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris bij Zorg voor Zzp. Hier kan de klant terecht voor advies als hij/zij ontevreden is of een klacht heeft. Mocht de klachtenfunctionaris niet tot een passend advies of oplossing komen, dan kan de klacht worden doorgezet naar de geschillencommissie.